SERVICEDESK MEDEWERKER
Mijn rol binnen de organisatie is belangrijk. Ik help klanten het meeste uit OnView te halen. Een tevreden klant geeft mij een voldaan gevoel!
Als servicedesk medewerker begrijp jij als geen ander de waarde van resultaatgerichte klantenservice. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en daarmee het visitekaartje van OnView. Je moet een evenwicht vinden in de wachttijden zo kort mogelijk houden en toch onze klanten op een nette en zorgvuldige manier te helpen met hun vraagstukken. Het doel is dat onze klanten zo snel mogelijk weer verder kunnen. Naast het oplossen van vraagstukken kan jij ook de klanten informeren hoe zij onze software het beste kunnen gebruiken en adviseer je over onze aanvullende diensten en producten. Daarnaast ben je ook vraagbaak en sparringpartner voor jouw servicedeskcollega’s.
Wat jij meebrengt naar OnView
Je houdt van afwisseling. Het beantwoorden van de telefoon is jouw hoofdtaak, maar daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om je binnen OnView verder te ontwikkelen. Elk van onze servicedesk medewerkers heeft zijn/ haar eigen expertise en wij zijn benieuwd naar die van jou en ontwikkelen deze graag verder met jou door. Voor het telefonisch contact ben je goed in het doorvragen, servicegericht en sociaal en communicatief vaardig. Verder breng jij mee:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Bij voorkeur enige ervaring met het werken op een servicedesk, maar je hoeft nog geen expert te zijn.
- Affiniteit met boekhouden en cijfermatig inzicht
- Affiniteit met ICT is voor deze functie een pre.
- Goede beheersing van het Nederlands in woord en schrift.
Wat mag jij van OnView verwachten
OnView is een groeiend en professioneel softwarebedrijf in Goirle met een open en informele werksfeer. Gespecialiseerd in het leveren, onderhouden, beheren en het verlenen van service voor onze webapplicatie OnView. De OnView applicatie is een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk softwarepakket specifiek voor gemeenten, bewindvoerders, budgetbeheerders, schulddienstverleners en mentoren en draagt bij aan een schuldenstressvrije samenleving. OnView geeft inzicht in de huidige financiële situatie en helpt bij het grip krijgen op de (financiële) toekomst.
Na een gedegen interne opleiding (onboarding) ga jij samen met een collega aan de slag en je zult zien dat je snel in staat bent om inkomende telefoongesprekken zelfstandig af te handelen. Wij hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen werk en privé. Een combinatie van thuis en op kantoor werken is bespreekbaar. Het is een functie voor minimaal 28 uur in de week.
Wij bieden jou het volgende
- Een uitstekend salaris vanaf € 2.500,- per maand, gebaseerd op je opleiding en ervaring, plus vakantiegeld.
- Een eindejaarsbonus.
- Een toekomstbestendig pensioen.
- 25 toffe collega’s waarmee je kunt sparren en lachen.
- Werk je op kantoor? Dan staat er een goedgevulde saladebar voor je klaar. Begin je dag met een vers kopje bonenkoffie of heb de keuze uit diverse theesoorten.
Enthousiast geworden?
Stuur dan je CV en bij voorkeur een korte motivatie naar Dirk Spijkers op jobs@onview.nl of druk op de knop “Online Solliciteren”.